+3725501938 Veebipood 24/7

OSTUTINGIMUSED

KÄTTESAAMISE VIISID (E-poe kaudu tellimine):

 

Soovin kaubale järgi tulla (Tallinn)

NB! Eelneval kokkuleppel telefonil +372 58514101 või e-posti teel info@warlock.ee


Itella SmartPost - pakk pakiautomaati

  • Kaup saadetakse SmartPosti’ga kliendi poolt valitud pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist. 
Paki suurus

XS
 5 cm
 34 cm
 42 cm
max 5 kg
S
 12 cm
 34 cm
 42 cm
max 35 kg
M
 20 cm
 34 cm
 42 cm
max 35 kg
L
 34 cm
 36 cm
 42 cm
max 35 kg
XL
 60 cm
 36 cm
 60 cm
max 35 kg


Itella SmartKULLER - pakk kulleriga kätte (üle Eesti)

  • Kuuel päeval nädalas (E-L) pakkide kättetoimetamine tellimisele järgneval või ülejärgneval päeval (kuni kella 16.00-ni laekunud tellimused) v.a pühapäev ja väikesaared.
  • Võimalik valida paki kättesaamiseks sobiv ajavahemik (9.00-17.00 või 17.00-21.00) ja tellida kaup tööle või koju.
  • Kliendile saadetakse paki kättetoimetamise päeva hommikul paki saabumise täpne kellaaeg SMS-teatega. Paki kättetoimetamise täpsus on SmartKULLER teenuse puhul +/- 30 minutit.
  • Kuller helistab kliendile 15 minutit enne kohale jõudmist.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Kui esimesel korral ei õnnestu pakki kliendile üle anda lepib kuller vajadusel kokku teise aja. Vastavalt kliendi soovile on võimalus pakk suunata ilma lisatasuta ümber ka sobivasse pakiautomaati.
  • NB! Pakk antakse kliendile üle unikaalse koodi alusel, mis saadetakse kliendile SMS-teatega.


Omniva (Post24) - pakk pakiautomaati

  • Kaup saadetakse Omniva (Post24) kliendi poolt valitud pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 1-2 tööpäeva jooksul peale saatmist. 


Ledkaup.ee Kuller - pakk kulleriga kätte (ainult Tallinna piires)

  • Kaup saadetakse Ledkaup.ee Kulleriga kliendi poolt esitatud aadressile.
  • Saadetis viiakse saajale otse koju või kontorisse.
  • Kulleriga kättetoimetamise korral helistatakse kliendile ette ning lepitakse kokku sobiv aeg saadetise kättetoimetamiseks.


SmartPost - pakk Soome pakiautomaati

  • Kaup saadetakse SmartPosti’ga kliendi poolt valitud Soome pakiautomaati.
  • Saajat teavitatakse saabunud pakist ja paki asukohast SMS-i ja/või e-kirja teel. Sõnum sisaldab ukse avamiseks vajalikku uksekoodi.
  • Paki hoiutähtaeg pakiautomaadis on 7 kalendripäeva.
  • Kauba ja teenuste eest tasutakse 100% ette pangaülekandega.
  • Pakend saabub 2-5 tööpäeva jooksul peale saatmist. 
  • Maksimaalne pakki kaal 30 kg

KAUBA EEST TASUMINE:

 

Sularahas
Kui valitud kättesaamise viisid “Kulleriga (Tallinn)“ või “Soovin kaubale jargi tulla (Tallinn).

Pangalink
Pakume pangalingi kaudu maksmist Swedbanki, SEB, LHV ning Luminor panga klientidele.

Pangaülekandega (Swedbank, SEB)
Kauba tasumine toimub pangaülekandega meie ettevõtte arveldusarvele.

 

TARNEAEG, KAUBA STAATUSED (Saadavus)

 

Laos - toode on kohal (Tallinnas) ja saab kauba kohe kätte saada, kui ise järgi tulla.
Hetkel otsas! - toode kohal puudub ja kättesaadav (Tallinnas) 7-30 päeva jooksul.

Minimaalne tarneaeg on 1 päev ja maksimaalne tarneaeg on kuni 5 tööpäeva. Üldjuhul tarnime kauba Kliendile 2-3 tööpäeva jooksul. Kui tellitud kaup ei ole kättesaadav või tarneaeg on pikem kui 5 tööpäeva võtame Kliendiga ühendus.

 

TELLIMUSE STAATUSED:

 

Töötlusel – tellimus on esitatud.
Vastuvõetud – kaup puudub vajalik koguses kohapeal Tallinnas ja saabub 1-2 tööpäeva jooksul.
Komplekteeritud – tellitud kaup on saabunud meie lattu ja valmis väljastamiseks/saatmiseks.
Saadetud – kaup oli saadetud kliendile Omniva (EestiPost) või SmartPosti’ga.
Valmis – kaup oli üleantud kliendile.
Tühistatud – pole võimalik tellimus täideta.

Staatuse muutmisel saadame ka teade Kliendile.

 

TELLIMUSE TÜHISTAMINE:

Kui Klient pole 7 päeva jooksul tellimust tasunud ja pole pikendanud maksetähtaega, siis tellimus tühistatakse. Enne tellimuse tühistamist saadetakse Kliendi e-posti aadressile meeldetuletuskiri.

 

TOODETE TAGASTAMINE:

Kui warlock.ee’st tellitud kaup ei sobi on Teil õigus see tagastada 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis. Ostja nõustub kandma kauba tagastamisel tekkivad postikulud suuruses kuni 10 euro, välja arvatud juhul, kui tagastatav kaup ei vasta tellitule. Juhul, kui ostja soovib ostu-müügi lepingu katkestada, tuleb tal sellest 14 kalendripäeva jooksul, alates kauba kättesaamisest, teavitada sellest warlock.ee aadressil info@warlock.ee , lisades kirjale kauba ja pakendi foto.

 

ISIKUANDMETE KOGUMINE JA KASUTAMINE:

warlock.ee ei avalda Tellija isikuandmeid kolmandatele isikutele v.a transporditeenuse pakkujatele kauba Tellijale toimetamiseks.warlock.ee jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta. Kliendil on õigus nõuda oma andmete kustutamist warlock.ee andmebaasist.

 

KLIENDITUGI:

Klienditeenindus töötab E-R 10.00-17.00.
Küsimuste korral kasutage tagasiside vormi või saatke e-kiri aadressile: info@warlock.ee

KOGU BALTIKUM + SOOME
card-mastercard card-visa webmoney qiwi yandex-money